Saturday 14 May 2011

Aku sayang Korang...wee...

 بسم الله الرحمن الرحيم


Bila diam bukan bermakna lupa..
Bila sendirian bukan berseorangan..
Bila gembira senyuman menjadi tanda..
Bila susah we have each other..

Walaupun waktu tu dah lama..tapi aku nak ucap juga..
..THANKS GUYS!! I VERY APPRECIATE OUR FRENSHIP..


aku takkan lupa korang lawat aku masa kat hospital..masa aku sakit hari tu,, aku rasa sendirian kat sana,, tapi waktu petang,bila korang kata korang nak datang,,aku gembira sangat.. aku dengar derap kaki korang dari jauh..masa tu dak laki dah sampai.. aku dengar Syahir kata, "abislah jap lagi ada yang banjir" ..


btol syahir mmg aku banjir.. aku terharu korang dtg..lagi-lagi Lia suapkan aku makan..korg peluk aku..Masa nak blik,,aku ingat Wani kata,, Qila sembuh cepat..aku sayang ko.. Jgn sakit lagi..


Mintak maaf kawan2,, aku buat korg susah.. taknak wat lagi..


Big HUG from ME...



..aku SAYANG korang..

5 PISMP PA/ BA/ PAQ (2)

azri, anwar, faiz, faizuldin, amir, syahir, johadi, mukmin
atikah, shahira, liyana, azlia, hana a.k.a rumate, mahirah, husna
anis, syazwanni, farhana, syafiqah

 


No comments:

Post a Comment